Zespół

Zarząd

Anna Łoszczyńska

Ukończyła prestiżowy, wyróżniany w rankingach kierunek „Międzynarodowe Stosunki Polityczne i Gospodarcze” na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Absolwentka SWPS – najlepszej uczelni niepublicznej w kraju oferującej studia socjologiczne w dziedzinie Human Resources Management oraz podyplomowych studiów w Wyższej Szkole Bankowej.

Certyfikowany Trener Biznesu oraz specjalista w zakresie sprzedaży osobistej – ukończyła szkolenia w Hamburgu i Nowym Jorku poparte certyfikatami z zakresu „Integrity selling” uznawanymi przez zachodnie koncerny.
Posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami w przedsiębiorstwach, które są liderami na rynku produktów medycznych min. Johnson&Johnson, Bristol-Myers Squibb, Kodak.

W życiu kieruje się zasadą, że jakość życia jest bezpośrednio skorelowana z jakością relacji z innymi ludźmi.

 

 

Joanna Bociąg

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Historyczny. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Psychologii biznesu dla menedżerów, Marketingu strategicznego na rynku farmaceutycznym, Prognozowania trendów w obszarach mody i designu oraz Trenera Biznesu.

Pracowała dla znanych marek z rynku FMCG, realizując różnorodne projekty marketingowe i PR, na stanowiskach menedżerskich w agencjach reklamowych. Odpowiadała za rekrutację i budowanie zespołów oraz szkolenia pracowników, zarówno merytoryczne jak i doskonalenia umiejętności miękkich. Jako trener prowadzi również szkolenia dofinansowane przez UE.

Jest zwolenniczką myślenia „out of box” i współpracy z ludźmi w oparciu o ich silne strony.

 

 

 

Rada Fundacji

Anna Werner

Członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Od kilku lat prowadzi własną kancelarię podatkowo-księgową dla przedsiębiorstw segmentu MSP.

Wcześniejsze doświadczenie zdobywała na kluczowych stanowiskach zarządczych w spółkach krajowych i międzynarodowych. Specjalistka w zakresie zagadnień rachunkowych i podatkowych, zarządzaniu finansami przedsiębiorstw oraz prowadzeniu negocjacji z instytucjami finansowymi.

 

 

 

 

 

 

Marcin Nowak

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu i Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw. Specjalista w kreowaniu i wdrażaniu instrumentów kontroli wewnętrznej, analizie finansowej oraz prowadzeniu negocjacji z instytucjami finansowymi.

 

 

 

 

Współpracownicy

Blanka Kordylewska

Absolwentka Zarządzania i Marketingu na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych m.in. na kierunkach Menedżer HR i Psychologia Zarządzania. Coach, trener biznesu, wykładowca na kierunku Coaching w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Od 2005 roku pracuje jako HR Biznes Partner w Banku Pekao SA. Doświadczenie menedżerskie zdobyła jako Dyrektor ds. Personalnych w regionie zatrudniającym ponad 1000 osób w prawie 100 jednostkach organizacyjnych.

Jej praca to codzienne kompleksowe wspieranie menedżerów średniego i wyższego szczebla w realizacji strategii biznesowej Firmy. Inicjuje i wspiera zmiany na poziomie zarówno indywidualnym, jak i zespołowym. Specjalizuje się w mentoringu oraz indywidualnym coachingu menedżerskim dla pracowników korporacyjnych w obszarach tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania.

Pracuje z ludźmi i dla ludzi. Zdobyte doświadczenie utwierdza ją w przekonaniu, że to właśnie ludzie są podstawą każdej organizacji, a sukces firmy zależy od ich wiedzy, umiejętności, entuzjazmu i satysfakcji z pracy.

 

 

Fundacja Trifolium Agnieszka Konieczko

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Public Relations na Wyższej Szkole Bankowej oraz studia Human Relations Biznes Partner na Collegium da Vinci w Poznaniu.

Kocha ludzi i pracę z nimi. Pracuje dla nich i przez nich. Pomaga, doradza, służy swoją wiedzą i doświadczeniem. Od 12 lat prawo pracy i jego niuanse to jej konik. Zatrudnia, motywuje, pomaga w rozwoju, ale i ułatwia pożegnania pracownikom przeróżnych branż: handlowcom, budowlańcom, kierowcom i informatykom.

Prywatnie od lat zakochana w Portugalii. Południowa mentalność, otwartość na innych i gościnność cechujące południowców są też tym, czym sama na co dzień kieruje się w życiu.

 

 

 

 

Regina May

HR Business Partner, trener, doradca zawodowy . Od kilkunastu lat związana z zarządzaniem zasobami ludzkimi w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach pełniąc rolę kierownika, dyrektora personalnego, zewnętrznego HR Business Partnera (Grupa Muszkieterów Intermatcrche/Bricomarche, Żabka Polska, Setapp, Eureka Group S.A., Branch Brothers, PMI). Dzieli się wiedzą ze słuchaczami studiów podyplomowych (UAM, CVD), występując na konferencjach (m.in. dla Rzeczpospolitej, Studio Wiedzy, Elevato, ROC Group) i prowadząc webinaria oraz warsztaty. Udziela doradztwa zawodowego oraz jest ekspertem w Wielkopolskim Związku Pracodawców Lewiatan. Jest prezeską Fundacji „Anioły Edukacji”.

Jest autorką kilkunastu strategii personalnych w oparciu, o które wdrożyła m.in. modele kompetencyjne, system ocen 360 stopni, systemy motywacyjne, ZPC, wartościowanie stanowisk, plany rozwoju pracowników, działania wizerunkowe pracodawców. Zweryfikowała tysiące CV i przeprowadziła setki rozmów kwalifikacyjnych.

Ukończyła studia z zakresu zarządzania firmą, psychologię w zarządzaniu, zarządzanie jakością, pedagogikę, coaching i doradztwo zawodowe. Była członkiem komisji programowej Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Posiada certyfikat Thomas PPA, uprawnienia pedagogiczne, uprawnienia pełnomocnika i audytora zewnętrznego ISO 9001. Uczestniczyła w ponad 100 szkoleniach i konferencjach. Uczy się przez całe życie.

 

Fundacja Trifolium Magdalena GrzegorzewiczMagdalena Grzegorzewicz

Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Specjalizuje się w komunikacji interpersonalnej. Zawodowo rozwija kompetencje trenera oraz HR biznes partnera. Źródłem energii życiowej jest dla niej rodzina.

Z wykształcenia i zamiłowania filozof i specjalista ds. komunikacji. Posiada wieloletnie doświadczenie jako Manager i specjalista ds. sprzedaży oraz coach/mentor nabyte w dużych, międzynarodowych organizacjach.

Wiele godzin spędzonych na salach szkoleniowych sprawiło że dostrzegła ogromny potencjał w zapisie graficznym – jest on uniwersalny i jednoznaczny w przeciwieństwie do języka mówionego. Prowadzi blog sobierysuje.pl gdzie promuje myślenie wizualne.